Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ugsha.ru:8080/handle/123456789/407
Title: Организационные основы маркетинговой деятельности в молочном скотоводстве
Authors: Зайцева, Т.Ф.
Issue Date: 2007
Publisher: УГСХА
Citation: Зайцева, Т.Ф. Организационные основы маркетинговой деятельности в молочном скотоводстве / Т.Ф. Зайцева. - Текст : электронный // Вестник Ульяновской государственной сельскохозяйственной академии : научно-теоретический журнал. - Ульяновск : УГСХА, 2007. - №1 (4), январь-март. - С. 30-32. - URL: http://lib.ugsha.ru:8080/handle/123456789/407
URI: http://lib.ugsha.ru:8080/handle/123456789/407
ISSN: 1816-4501
Appears in Collections:Вестник академии

Files in This Item:
File SizeFormat 
vestnik-2007-1-30-32.pdf237 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.